سفارش تبلیغ
صبا ویژن

pishrobelt

مرکز فروش تسمه نوارنقاله

 

مرکز فروش تسمه نوار نقاله برای صنعت ها ازاهمیت زیادی برخورداراست.


تسمه نوارنقاله بسیار با استقامت است. در تسمه نوارنقاله از پلاستیک استفاده می شود. استفاده ازپلاستیک در تسمه نوار نقاله باعث مقاومت تسمه نوار نقاله و مقاوم شدن در برابر کار زیاد می شود.

از استفاده های بسیار مهم که از تسمه نوار نقاله می شود ، می توان به صنعت زغال سنگ و صنعت فلز اشاره کرد. صنعت زغال سنگ از صنعت هایی است که از انواع تسمه نوار نقاله بسیار زیاد استفاده می کنند. از تسمه نوار نقاله برای انتقال مواد در بسیاری از صنعت ها استفاده می شود.

در ادامه مطلب شما مخاطبان گرامی را با خصوصیات مرکز فروش تسمه نوار نقاله آشنا خواهیم کرد.

مرکز فروش تسمه نوار نقاله و خصوصیات آن

مرکز فروش تسمه نوار نقاله ، باید دارای یه سری خصوصیات باشد ، که در این مطلب به چند مورد از این خصوصیات اشاره خواهیم کرد. از خصوصیات مرکز تسمه نوار نقاله می توان به کیفیت داشتن تسمه نوار نقاله، جور بودن تمامی تسمه نوار نقاله ها اشاره کرد.

برای مثال در مرکز فروش تسمه نوار نقاله باید تمامی انواع تسمه نوار نقاله موجود باشد. صنعت هایی که از انواع تسمه نوار نقاله استفاده می کنند ، به دنبال مرکز فروش تسمه نوار نقاله معتبر هستند. در ادامه این مطلب معتبرترین مرکز فروش تسمه نوارنقاله در ایران را به مخاطبان گرامی معرفی خواهیم کرد.

 

بازرگانی تسمه پیشرو

  بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را درزمینه فروش انواع تسمه و تسمه نوارنقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021 

        021-33988449     

وب سایت   www.pishrobelt.com