سفارش تبلیغ
صبا ویژن

pishrobelt

تسمه حمل بار

 

تسمه حمل بار تسمه ای پر مصرف است.


از تسمه هایی که به تسمه حمل بار نیز معروفند ، تسمه pvc و تسمه نقاله است. از تسمه حمل بار در صنعت هایی بیشتراستفاده می شود که برای جابه جایی می باشد. تسمه pvc و تسمه نقاله به تسمه حمل باز نیز معروفند. در صنعت های مختلف سرعت و کیفیت کار بسیار اهمیت دارد.

امروزه در صنعت های مختلف بخاطرافزایش صنعت های مختلف و رغیب های زیاد هر صنعت بفکرافزایش هر چه بیشتر کیفیت و سرعت در صنعت خود است. استفاده از تسمه pvc و تسمه نقاله در بسیاری از صنعت های مختلف باعث افزایش کارایی ، کیفیت و سرعت صنعت های مختلف شده است.

از صنعت های که از تسمه حمل بار استفاده می کنند ، می توان به صنعت های مختلف مواد غذایی ، صنعت سیمان و ماسه و بسیاری از صنعت های دیگر اشاره کرد.

اهمیت کیفیت تسمه حمل بار

همانطورکه درمطالب قبل گفته شد، کیفیت انواع تسمه برای صنعت های مختلف بسیار اهمیت دارد. اگر صنعت هایی که از تسمه های حمل باراستفاده می کنند، دارای کیفیت مطلوب و خوبی نباشند، آسیب جدی را به سرعت در صنعت های مختلف وارد می شود. کیفیت انواع تسمه در سرعت و کارایی تسمه ها بسیار مهم است.

 

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را درزمینه فروش انواع تسمه و تسمه نوارنقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021 

        021-33988449     

 

وب سایت  www.pishrobelt.com