سفارش تبلیغ
صبا ویژن

pishrobelt

معرفی تسمه

معرفی تسمه از موارد مهم است. تسمه از ماده انعطاف پذیری ساخته شده است.  تسمه در رنگ ها ، شکل ها و کاربردهای مختلف به صنعت های مختلف ارائه می شود.

معرفی تسمه از موارد مهم است.


تسمه از ماده انعطاف پذیری ساخته شده است. تسمه در رنگ ها ، شکل ها و کاربردهای مختلف به صنعت های مختلف ارائه می شود.از تسمه در بسیاری از صنعت های مختلف استفاده می شود. تسمه برای صنعت ها و کارخانه های مختلف بسیار مهم است . تسمه به سرعت صنعت های مختلف بسیار کمک می کند.

از پرکاربردترسن تسمه ها می توان به تسمه v اشاره کرد. از انواع تسمه در بسیاری از تسمه ها استفاده می شود. صنعت هایی که از تسمه استفاده می شود به موارد ذیل اشاره کرد که شامل:

·        صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی

·        در صنایع دارویی و شیمیایی

·        در صنایع نساجی

·        در صنایع نان و کیک

·        در صنایع قالب بندی

·        در صنایع کاشی و سرامیک

معرفی تسمه در صنعت های مختلف

همانطور که گفته شد، در صنعت های مختلف از بسیاری از انواع تسمه ها استفاده می شود. در صنعت های مختلف از تسمه ها استفاده می شود، بعنوان مثال از تسمه مواد غذایی در بسیاری از صنعت ها و کارخانه های مواد غذایی استفاده می شود. از تسمه مواد غذایی در صنعت کیک و کلوچه ، درصنعت کارتن سازی و بسته بندی از تسمه بسته بندی استفاده می شود.

در بیشتر صنعت ها از انواع تسمه برای سرعت بخشیدن به کارها و استفاده می شود. صنعت های مختلف بخاطر سرعت بخشیدن و کیفیت چند برابر کارها از انواع تسمه تسمه استفاده می شود.

معرفی تسمه در صنعت های مختلف  در صنعت های مختلف از تسمه ها استفاده می شود، بعنوان مثال از تسمه مواد غذایی در بسیاری از صنعت ها و کارخانه های مواد غذایی استفاده می شود. در بیشتر صنعت ها از انواع تسمه برای سرعت بخشیدن به کارها و استفاده می شود. صنعت های مختلف بخاطر سرعت بخشیدن و کیفیت چند برابر کارها از انواع تسمه تسمه استفاده می شود.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

 

تلفن :33918635-021

 

        021-33988449     

 

ایمیل info@pishrobelt.com

 

وب سایت www.pishrobelt.com