سفارش تبلیغ
صبا ویژن

pishrobelt

تسمه تایم چیست؟

شاید تسمه تایم چیست؟ رای شما مخاطبان سوال باشد ، باید گفت در سال 1945 تسمه تایم برای اولین باربه بازاربرای استفاده ارائه شد. تسمه تایم از پرمصرف ترین تسمه ها می باشد.

شاید تسمه تایم چیست؟


برای شما مخاطبان سوال باشد ، باید گفت در سال 1945 تسمه تایم برای اولین باربه بازاربرای استفاده ارائه شد. تسمه تایم از پرمصرف ترین تسمه ها می باشد. از تسمه تایم در بسیاری از صنعت ها استفاده می شود. تسمه تایم کار انتقال نیرو و قدرت را انجام می دهد. حرکت این تسمه بسیار دقیق است. تسمه تایم دارای دندانه می باشد.

تسمه تایم در دو نوع تولید می شود که از نوع لاستیکی و پلی اورتان می باشد. از الیاف و از رشته سیم های قوی استفاده می شود. تسمه تایم در عرض 10 سانتی ومتر و طول 100 متری است.از این تسمه در اندازه های مختلف استفاده می شود. تسمه تایم یکی از تسمه هایی است که کارایی بسیار زیادی دارد.

تسمه تایم چیست؟ و کاربرد تسمه تایم

در بسیاری از صنعت و انواع کارخانه های مختلف از تسمه تایم استفاده می شود، که در در چند مورد در مطلب ذیل به آن اشاره خواهیم کرد:

  • صنعت نفت و صنعت گاز
  • صنعت پترو شیمی
  • صنعت کاشی و سرامیک
  • صنعت چاپ و بسته بندی
  • در صنعت قطعات صنعتی

همانطور که به کاربرد های تسمه تایم در بسیاری از صنعت های مختلف اشاره شد، باید به این نکته نیز توجه داشت که تسمه تایم باکیفیت را از معتبر ترین تسمه فروشی تهران باید خریداری کرد، که صنعت های مختلف با خیال راحت و دانستن اطلاعات کافی تسمه تایم را استفاده کنند.

در بسیاری از صنعت و انواع کارخانه های مختلف از تسمه تایم استفاده می شود، که در در چند مورد در مطلب ذیل به آن اشاره خواهیم کرد: صنعت نفت و صنعت گاز  همانطور که به کاربرد های تسمه تایم در بسیاری از صنعت های مختلف اشاره شد

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

 

تلفن :33918635-021

 

        021-33988449     

 

ایمیل info@pishrobelt.com

 

وب سایت www.pishrobelt.com