سفارش تبلیغ
صبا ویژن

pishrobelt

مرکز خرید و فروش تسمه

مرکز خرید و فروش تسمه   برای صنعت های که مصرف تسمه دارند بسیار مهم است . انواع تسمه ها در رنگ ها، شکل ها ،اندازه ها و کاربردهای مختلف تولید و به بازار فروش عرضه می شود. از انواع مختلف تسمه در صنعت های مختلف استفاده می شود که شامل : صنعت کشاورزی ،صنعت کاشی و سرامیک ، صنعت دارویی ، صنعت شیمیایی ، صنعت نساجی و صنعت قالب بندی و بسیاری صنعت های دیگر.

مرکز خرید و فروش تسمه   برای صنعت های که مصرف تسمه دارند بسیار مهم است .


انواع تسمه ها در رنگ ها، شکل ها ،اندازه ها و کاربردهای مختلف تولید و به بازار فروش عرضه می شود. از انواع مختلف تسمه در صنعت های مختلف استفاده می شود که شامل : صنعت کشاورزی ،صنعت کاشی و سرامیک ، صنعت دارویی ، صنعت شیمیایی ، صنعت نساجی و صنعت قالب بندی و بسیاری صنعت های دیگر.

مرکز خرید و فروش تسمه که معتبرترین تسمه فروشی تهران می باشد را در این مطلب معرفی خواهیم کرد.

مرکز خرید و فروش تسمه و انواع آن

در کارخانه ها و صنعت های مختلف از انواع تسمه ها برای کاربرد های مختلف استفاده می شود که شامل:

  1. تسمه تخت
  2. تسمه گرد
  3. تسمه ذوزنقه ای
  4. تسمه تایمینگ
  5. تسمه چند شیار
  6. تسمه آجدار

هر تسمه برای کاربردی مناسب است مثل تسمه تخت برای صنعت چاپ و کشاورزی و صنعت نساجی . از تسمه گرد در صنعت هایی که احتیاج به قدرت بسیار زیادی دارد استفاده می شود. از تسمه ذوزنقه در صنعت های  کاشی و صنعت سرامیک استفاده می شود.

صنعت کشاورزی و دامداری یکی از صنعت های مهم می باشد. از تسمه آجدار در این صنعت استفاده می شود. تسمه آجدار تسمه ای است که مناسب انتقال قدرت . تسمه دیگری که پر مصرف است و قابلیت انعطاف خوبی دارد ، تسمه شیاری است .

تسمه تایم یکی از تسمه هایی است که در صنعت پمپ های روغن استفاده می شود.

  در کارخانه ها و صنعت های مختلف از انواع تسمه ها برای کاربرد های مختلف استفاده می شود هر تسمه برای کاربردی مناسب است مثل تسمه تخت برای صنعت چاپ و کشاورزی و صنعت نساجی . تسمه تایم یکی از تسمه هایی است که در صنعت پمپ های روغن استفاده می شود.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

 

تلفن :33918635-021

 

        021-33988449     

 

ایمیل info@pishrobelt.com

 

وب سایت www.pishrobelt.com