سفارش تبلیغ
صبا ویژن

pishrobelt

تسمه نوار نقاله

     تسمه نوار نقاله ،یکی از قدرتمندترین انواع تسمه می باشد .   

تسمه نوار نقاله یک شی است برای حمل کردن است . از تسمه نوارنقاله در بسیاری ازصنعت ها استفاده می شود.


تسمه نوار نقاله ،یکی از قدرتمندترین انواع تسمه می باشد . از این تسمه برای جا به جایی لوازم و اشیاء سنگین استفاده می شود. این نوع تسمه نقاله تشکیل شده از دو لایه لاستیک و منجید می باشد.

الگوریتم این تسمه ها به صورت صعودی می باشد یعنی هرچه ضخامت تسمه ها بالا می رود ، تعداد لایه منجید این تسمه نقاله نیز بالا می رود. از این تسمه برای صنایع شن و ماسه ، سیمان ، گچ ، آجر و کاشی استفاده می شود.

این نوارها به دو صورت ساده و آجدار عرضه می شود که این نقاله ها طیف های وسیعی دارد و در ضخامت های مختلف با روکش ضد سایش برای صنایع قوی تر استفاده می شود. این تسمه ها طبق EP آنها نیز دسته بندی می شود. EP  همان میزان کشش تسمه نوار نقاله می باشد.

فروش تسمه نوار نقاله تهران

از تسمه نوار نقاله  برای کارخانه ها و صنعت های مختلف استفاده می شود. بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی از تسمه نوار نقاله استفاده می شود. از تسمه نوار نقاله در صنعت معدن و زغال سنگ استفاده می شود.

تسمه نوار نقاله باکیفیت

تسمه نوار نقاله یک شی است برای حمل کردن است.   از تسمه نوارنقاله در بسیاری ازصنعت ها استفاده می شود.   

برای اولین بار تسمه نوار نقاله در سال 1901تولید شد.بعد از کشورهای اروپایی، بهترین کارخانجات تولید تسمه نقاله در آسیا، در کشور کره قرار دارند. در ایران مصرف تسمه نوار نقاله بالا است ، و از کشور چین تسمه نوار نقاله زیادی به ایران وارد می شود.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه وتسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال آخردرصنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی و ارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها و کارخانه ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل   info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com