سفارش تبلیغ
صبا ویژن

pishrobelt

تسمه کارتن سازی

تسمه کارتن سازی از قطعات مهم در صنعت تسمه است.   در صنعت های مختلف از تسمه نقاله های مختلف استفاده می شود. ازآنجا که تسمه نقاله گریپ و تسمه نقاله pvc در بسیاری از صنعت ها کاربرد دارند ، در صنعت کارتن سازی نیزکاربرد زیادی دارند.   از صنعت کارتن سازی برای بسته بندی در بسیاری از صنعت های مختلف استفاده می شود.

 تسمه کارتن سازی از قطعات مهم در صنعت تسمه است.


در صنعت های مختلف از تسمه نقاله های مختلف استفاده می شود.

ازآنجا که تسمه نقاله گریپ و تسمه نقاله pvc در بسیاری از صنعت ها کاربرد دارند ، در صنعت کارتن سازی نیزکاربرد زیادی دارند. از صنعت کارتن سازی برای بسته بندی در بسیاری از صنعت های مختلف استفاده می شود.

تسمه نقاله گریپ و همچنین تسمه نقاله pvc در ضخامت ها و رنگ های مختلف تولید و برای استفاده در صنعت های مختلف به بازار فروش عرضه می شود. تسمه نقاله گریپ دارای آج هایی می باشد که شبکه ای هستند. تسمه  کارتن سازی در رنگ های رنگ سبز، مشکی و کرم تولید می شود.

ازتسمه نقاله گریپ برای انتقال و جایه جایی در صنعت های مختلف استفاده می شود. تسمه نقاله گریپ که برای صنعت کارتن سازی استفاده می شود ، بسیار باید مرغوب و باکیفیت باشد.

کارایی تسمه کارتن سازی

کاربرد و کارایی تسمه کارتن سازی در بسیاری از صنعت مشهود است. از تسمه نقاله گریپ در صنعت شیشه سازی و همچنین کارتن سازی استفاده می شود. صنعت ساخت کارتن در جهان بسیار اهمیت دارد، چون از کارتن برای بسته بندی استفاده می شود.

صنعت های مختلف باید حتما این نکته را مد نظر داشته باشند که برای خرید تسمه نقاله گریپ و البته تسمه کارتن سازی دقت زیادی کنند چون که اگر که تسمه خوب و مرغوبی را انتخاب نکنند ،برای بسته بندی در هر صنعتی مشکل ایجاد می شود و آن کارایی لازم را نخواهد داشت.

موقعی که کارتن ها با سرعت زیادی از روی تسمه رد می شود اگر که تسمه نامرغوب باشد کارتن آسیب می بیند.

کاربرد و کارایی تسمه کارتن سازی در بسیاری از صنعت مشهود است.   از تسمه نقاله گریپ در صنعت شیشه سازی و همچنین کارتن سازی استفاده می شود.   صنعت ساخت کارتن در جهان بسیار اهمیت دارد، چون از کارتن برای بسته بندی استفاده می شود.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

این بازرگانی با واردات مرغوب ترین و بهترین تسمه کارتن سازی توانسته جایگاه خوبی را در بین کارخانه ها و صنعت بسته بندی پیدا کند.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل  info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com