سفارش تبلیغ
صبا ویژن

pishrobelt

تسمه نوار نقاله آجدار

      

تسمه نوار نقاله آجدار تمام ویژگی های تسمه نوار نقاله ساده را دارا می باشد .


 این مدل تسمه یک تفاوت  دارد که روی این تسمه برآمدگی هایی مانند آج لاستیک تراکتور وجود دارد . این نوع تسمه نوار نقاله در جاهایی استفاده می شود ، که جابه جایی همراه با شیب انجام می شود و برای جلوگیری ازریختن اشیا از روی نقاله می باشد.

تسمه نوار نقاله آجداربرای انتقال دادن مواد در شیب هایی که بسیار زیاد می باشد ، به کار می رود. تسمه نوار نقاله آجدار همانطور که از اسمش پیداست ، دارای آج می باشد. تسمه نوار نقاله آجدار یکی از تسمه های پرکاربرد است ، که در بسیاری از صنعت ها کاربرد دارد و از این تسمه در کارخانه ها نیز بسیار استفاده می شود.

کاربرد تسمه نوار نقاله آجدار

 از کاربرد های بسیار مهم تسمه نوار نقاله آجدار می توان به جابه جایی اشاره کرد. از تسمه نوار نقاله آجدار در صنعت باربری استفاده می شود. از تسمه نوار نقاله آجدار در صنعت پله برقی ، پیاده رو های متحرک و فرودگاه ها استفاده می شود.

تسمه نوار نقاله آجدار تمام ویژگی های تسمه نوار نقاله ساده را دارا می باشد .   تسمه نوار نقاله آجداربرای انتقال دادن مواد در شیب هایی که بسیار زیاد می باشد ، به کار می رود. تسمه نوار نقاله آجدار همانطور که از اسمش پیداست ، دارای آج می باشد. تسمه نوار نقاله آجدار یکی از تسمه های پرکاربرد است ، که در بسیاری از صنعت ها کاربرد دارد.  این مدل تسمه یک تفاوت  دارد که روی این تسمه برآمدگی هایی مانند آج لاستیک تراکتور وجود دارد . این نوع تسمه نوار نقاله در جاهایی استفاده می شود ، که جابه جایی همراه با شیب انجام می شود و برای جلوگیری ازریختن اشیا از روی نقاله می باشد.  

فروش تسمه نوارنقاله آجدار  

نوار نقاله های تسمه ای بعد از نوار نقاله های آهنی بهترین نوع نوار نقاله می باشند و کیفیت خوبی دارند. تنها عیبی که این نوار نقاله ها دارند این است که بعد از چند سال تسمه از بین رفته و مجبور به تعویض تسمه خواهید شد.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه وتسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیردرصنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی و ارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها و کارخانه ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل   info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com