سفارش تبلیغ
صبا ویژن

pishrobelt

    

تسمه شیاری

از تسمه شیاری میتوان بعنوان یک مدل تسمه انتقال نیرو نیز نام برد.   تسمه شیاری دارای شیارهایی در داخل می باشد و دارای قدرت حرکتی بسیار بالایی است  خاصیت انعطاف پذیری تسمه شیاری باعث عدم خوردگی و ساییدگی در تسمه می شود.  

از تسمه شیاری میتوان بعنوان یک مدل تسمه انتقال نیرو نیز نام برد.


تسمه شیاری دارای شیارهایی در داخل می باشد و دارای قدرت حرکتی بسیار بالایی است. تسمه شیاری بسیارانعطاف پذیر می باشد. این خاصیت تسمه شیاری را بسیار کاربردی تر کرده است.

خاصیت انعطاف پذیری تسمه شیاری باعث عدم خوردگی و ساییدگی در تسمه می شود. تسمه شیاری از جنس لاستیک و الیاف مصنوعی است. تسمه شیاری دراندازه های مختلف تولید و برای مصارف در صنعت های مختلف به بازار مصرف ارائه می شود. کارایی تسمه شیاری بسیار بالا است.

مزایای تسمه شیاری

  • انعطاف پذیری بالا
  • قدرت انتقال بالا
  • عدم خوردگی و ساییدگی در تسمه
  • کاربردهای زیاد در صنعت های مختلف

خصوصیات تسمه شیاری

باید گفت یکی دیگر از نمونه تسمه های مخصوص انتقال نیرو ، تسمه شیاری می باشد. این تسمه از لحاظ ظاهری ، در سطح داخلی شیارهایی کنار یکدیگر تا امتداد طول تسمه قرار دارد. تسمه های شیاری بر اساس نوع شیار دسته بندی می شود. یکی از ویژگی های این تسمه به دلیل شیارهای داخل سطح تسمه ،عملکرد بالا وبدون دوران است.

همانطور که گفته شد تسمه شیاری در سایزهای مختلف تولید و برای کاربرد های مختلف به بازار مصرف ، جهت انواع کارخانه ها و انواع صنعت های مختلف تولید می شود. نمونه سایزهای تسمه شیاری میتوان به PK ، PH ، PL ، PJ  اشاره کرد.

باید گفت یکی دیگر از نمونه تسمه های مخصوص انتقال نیرو ، تسمه شیاری می باشد.   این تسمه از لحاظ ظاهری ، در سطح داخلی شیارهایی کنار یکدیگر تا امتداد طول تسمه قرار دارد. تسمه های شیاری بر اساس نوع شیار دسته بندی می شود.   یکی از ویژگی های این تسمه به دلیل شیارهای داخل سطح تسمه ،عملکرد بالا وبدون دوران است.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه وتسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیردرصنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی و ارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها و کارخانه ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل   info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com