سفارش تبلیغ
صبا ویژن

pishrobelt

فروش تسمه باکیفیت

تسمه وسیله ای برای انتقال نیرو بین شفت ها است.  فروش تسمه باکیفیت از کارهای شرکت های معتبر است.      تسمه ها به صورت حلقه و دارای جنس انعطاف پذیرو منعطفی هستند.

فروش تسمه باکیفیت از کارهای شرکت های معتبر است.


تسمه وسیله ای برای انتقال نیرو بین شفت ها است. تسمه ها به صورت حلقه و دارای جنس انعطاف پذیرو منعطفی هستند. تسمه ها برای پیوند مکانیکی به دور پولی ها حلقه میزنند ، به عنوان مثال در نوار نقاله ها تسمه ها نقش اساسی دارند و کاربرد خیلی زیادی دارند.

فروش تسمه باکیفیت در تهران برای بسیاری از کارخانه های حمل و نقل از اهمیت بالایی برخوردار است.

 امروزه از تسمه ها برای خیلی از کارها و صنعت ها استفاده می شود ، مثلا تسمه نوار نقاله کار حمل مواد بین دو نقطه را دارد یا تسمه های چاپی که کار انتقال نیرو را انجام می دهند ،به همین دلیل به آن ها تسمه انتقال نیرو گفته می شود.  تسمه ها در کاربرد ها ، رنگ ها واندازه های مختلفی تولید و به بازار فروش و مصرف عرضه می شوند.

کاربرد تسمه باکیفیت در صنعت های مختلف

از انواع تسمه ها در کاربردهای مختلف استفاده می شود. در هر صنعتی از یه نوع تسمه استفاده می شود. از مثال هایی که در این رابطه می توان گفت باید به موارد ذیل اشاره کرد:

  • در صنعت ورزشی
  • در صنعت شیمیایی
  • در صنعت بیسکویت سازی
  • در صنعت دارویی
  • در صنعت بسته بندی

 تسمه ها برای پیوند مکانیکی به دور پولی ها حلقه میزنند ، به عنوان مثال در نوار نقاله ها تسمه ها نقش اساسی دارند و کاربرد خیلی زیادی دارند.  فروش تسمه باکیفیت در تهران برای بسیاری از کارخانه های حمل و نقل از اهمیت بالایی برخوردار است.  از انواع تسمه ها در کاربردهای مختلف استفاده می شود. در هر صنعتی از یه نوع تسمه استفاده می شود.

کاربرد تسمه باکیفیت در صنعت مواد غذایی 

 از تسمه مواد غذایی در صنعت مواد غذایی استفاده می شود. فروش تسمه باکیفیت در صنعتع مواد غذایی نیز بسیار اهمیت دارد.  تسمه های مواد غذایی بهداشتی هستند. از تسمه مواد غذایی برای کارخانه های بستنی سازی ، برای کارخانه ها و صنعت کیکی و کلوچه ، برای کارخانه های که مواد غذایی تولید می کنند ، استفاده می شود.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه وتسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال آخردرصنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی و ارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها و کارخانه ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل   info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com